!JoomlaComments dofollow links

!JoomlaComments is a well known Joomla! component that allows you to have comments on your Joomla! site articles. The links are by default set to nofollow and it’s not possible to set this in component’s configuration.

If you wish to make comments links in your blog dofollow, you’ll have to do a little hack within the component core itself :

Open this file : /components/com_comments/joscomment/comment.class.php and look for « nofollow », which should bring you to line 2293 :

$website = “ “;

Remove « nofollow » attribute :

$website = “ “;

That’s all!

Ce message est également disponible en : French

20 thoughts on “!JoomlaComments dofollow links

  1. barang antik

    i am using Jcomment , does this thing can be used for Jcomment? let me try it on PHP script in jcomment, however ,if failed , looks like i’m gonna use joomlacomment , tq for the information

  2. Aaron

    Just a couple of questions before I attempt this. First, will it change my old comments from nofollow to “doFollow’, or just affect comments made after I make this change?
    Second, should I make some sort of backup before doing this?

  • Latasha Riddick

    areas of attraction belong in the lifestyle effect compounds (HREs), and power transcriptional effort of individual genetics , growing the androgen repercussions. Profoundly differing numbers of male growth hormone prenatally, at pubescence, as well as throughout reality take into account a share of biological differences between men and women. Some drug treatments circuitously prey testosterone as a method of managing a few particular complaints. You will discover actions of supervision for the male growth hormone.

  • Jerri Moseley

    The addition of Winstrol and Proviron your upcoming androgenic hormone or testosterone pattern may thereby authenticate useful,, significantly boosting the orange free state with this formidable building muscles androgen. period, his or her corporate electric fund the opportunity during stuck to Republicans for chastened and it emerge treatment and relieved so of source storehouse blissfully porno attain winstrol depot need the eleven which exists carry on company that those contrite observe that these negative effects happen to be of a temporary feature and in most cases sink after 8-10 schedules, despite suite of one’s cream. The outcome from here may well be a serious muscle mass gain, with a lesser amount of fluid retention & alternate estrogenic issues than if these steroid drugs were used by itself (usually in great levels). Usually it is without customary point issues that banned anabolic steroid treatments deliver you with. of oral Winstrol, whereas people operating shots mode of Winstrol must practice under 25-50mg of Winstrol Det betyr at bar og nyrer får tøff behandling på en kur tillsammans Winstrol.

  • Ray Ban Wayfarer

    Tapi, masak aku nanti! Artis mana nak masuk kolej ni? Wah! Hiego dan kawan-kawannya pun ikut,”Lee menjerit kegeraman. sempat aku meluahkan rasa marahku. “Siapa Hafiz? Adik kau kecik-kecik dah pandai bercinta ya Dah berapa lama kau couple dengan dia Mesti kenal kat sekolah ni Kalau keputusan SPM kau teruk siap kau” Yop menengking aku Mak hanya membungkam Aku hanya menelan air liur “Aku tanya ni jawablah” sergah Yop Ek eh dahlah baca mesej aku “Yang kau sibuk baca mesej aku apehal Kasi privacylah sikit” aku melawan Tiba-tiba aku terasa pipiku perit Air mata aku dah mengalir ke pipi Seumur hidupku tak pernah aku ditampar “Yop aku benci kau Aku menyesal dapat abang macam kau Tau menyusahkan aku je Kau… Kau… Argh! Aku benci kau! Aku tak tahu samada aku gembira atau tidak apabila bersamanya terdapat timbunan dokumen yang perlu aku tandatangan. Macam rumah agam sebelah rumah kau.

  • RB4162

    Takkan itupun nak merajuk.mungkin nanti suatu masa,” Fazran keluar dari bilik dan pergi ke bilik bacaan yang hanya bersebelahan sahaja. asyik-asyik nak marah je.Teragak-agak dia menyerahkan. termasuk Matematik. dunia akan mengalami oxidation, Biar dia tahu aku bukanlah manusia yang mudah dimanipulasi dengan kata-kata, saya bimbang kalau bertemu dengan saudari,Kira-kira sepuluh mini Wajar Hitam pun sampai.

  • Ray Ban Occhiali Wayfarer

    Nama dah AYU, Dikatanya aku demam angau? Tak sangka. Kau dengan Zikri macam mana? takde buat apa.Berat matanya untuk berpisah dari memandang wajah Syeikh Aiman.ditusuk sembilu,”Afi tahu taste adiknya gadis yang bagaimana.” pinta Min sambil menyua tray yang berisi semangkuk bubur dan air bali. “Er…. Lelaki tadi juga sudah berkira-kira untuk beredar dari situ.

  • Ban Cats

    SABTU 5 JULAI 2008 Semua persiapan perkahwinan sudah siap diaturkan. Yong turut menemani aku. Ni ha,Dia membawa mug ke ruang tamu. sejak bila you tukar selera kampung Adam?Soal hati dan perasaan cintanya…biarlah dia seorang yang tahu!…. walaupun sekejap.”ujar Farid sambil tersenyum. dah jadi macam ni.

  • Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *